May 10, 2014

FUCK THE WATER, BRING ME WINE!!

COW and CHICKEN
copy draw by CHLEBO
GAME OF THRONES exhibition in OSLO,
damn I was waiting almost 3 hours 
to go inside... but it was worth!! CHECK OUT!!
ENTER THE MATRIX!!
WESTEROS and ESSOS
This is BAT country...
or maybe DEANERYS and her DRAGONS!!!!!
DRAGON eggs and MANTICORE
more Dragons stuff
Costumes
Swords looked so amazing, 
every detail was perfect made
Grey Wind's severed head
The Onion Knights finger bones 
he wears around his neck
Jamie's severed hand
Brienne and Jaime Lannister
Gadgets you can buy
Jon Snow and Wildings
Wildings crazy stuff
STORYBOARD
A replica of "THE WALL"
ARYA and THE HOUND
NEEDLE
"Stick them with the pointy end"
"The exhibit puts you inside of a physical 
replica of the elevator that takes the Night’s 
Watch up on top of the 700-foot ice wall 
that’s part of the Game of Thrones universe. 
Using the Oculus Rift virtual reality headset, headphones and 4D elements like physical 
shaking and faux-wind, you scale the wall 
and look out upon the area Beyond the Wall."
“Ascend the Wall” - FUCK YEAH!!!! 
that shit was amazing blew my mind 
so fuckin far away, trippy as hell!!!!
One of the best experience in my life, 
future of entertainment!!
I can not even describe this, 
it was sooooo REAL!!!!
CHLEBO sitting on THE IRON THRONE
SHIT CAKE GRUBASIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHEERS!!
and...

MaRiHuAnAmArSjEn 2014

B&W
BEKKESTUA ARENA

RIP BRIAN WENNING


SURFING MILUUU
LEGENDARY DUFF BEER!!
DAMN!! Homer Simpson's got skills!!
PLAYGROUND
reinforcement
Project: VIN DIESEL
FILL THIS SHIT
DRIVE THIS SHIT
AND REFUEL THAT SHIIIIT!!!!!!!!!
St. Hanshaugen park  
hippy MILU and sweet coffee time
CHLEBO aka Bummer drinking beer
BICYCYLE TRIP around Osloooo
keep it hippy
Milu on the Viking bridge
The Visitors in NOrWAY: Tomek and Klaudia
Classic photo on immortal TIGER
GRILLING and CHILLING
with HUGE MARSHMALLOWS
Men are form Mars, Women are from Venus
“we are unique individuals 
with unique experiences” 
-John Gray
Polish and Russian collaboration alcoparty,
new generation of young normal people,
fuck this politic bullshit!!!! Big thanks for 
Tomek and Klaudia for visting us!!
We had a lot of fun and GOOD TIMES!!!! 
Greetings

Yep, that was:
episode02 season02
check all episodes, I made new TAG for you:
JUST CLICK HERE→NOrWAY Diaries
or under the post ↓↓ my friends

1 comment:

  1. Klaudia&TomekMay 11, 2014 at 9:35 AM

    Dziękujemy raz jeszcze za wszystko ! Było fantastycznie :)

    ReplyDelete