Mar 30, 2013

IF YOU WANT TO BE HAPPY, BE...

from the left:
Chlebo, Bear with fucked up face,
Sister and my sweet girl Milu with sheep
Home sweet home... It was the most beautiful winter in my whole life. This is our exclusive apartment.

Wasted neighbourhood don't give 
a fuck about a common kitchen...
 
ALL DAY, EVERY DAY same shit:
teaching faggots and Russians how to 
not die on the snowboard and keep balance 
on the edge, wonderful - horrible work 
 Bloody Pussy on my leg!! WTF?
...Once upon a time some random
RUSSIAN hero aka FAst and Furious
hit me on the slop when I was
teaching little kid. I stood up,
checked my boy and said:
-Kurwa what are you doing?!
And I heard:
-извинятьсяизвиняться, sorry, sorry...
I thought - DAMN RUSSIANS!!
I left this fool and finished lesson...
After this I went to our instuktors room
and I saw my pants are cut and red...
FUCK!! Friends from school took me to
resculer and I saw THIS RUSSIAN,
he was standing in the fuckin' line
to ski-lift. I went to him and said:
-Hey man you destroied my snowboard
pants and cut my leg!!!! He said:
-извинятьсяизвиняться, sorry, sorry,
really sorry...
My reaction:
-I WANNA MONEY FOR THIS, 300 PLN!!!!!
...He gave me money like it was nothing
for him... CRAZY RICH RUSSIANS!!!
BIG THANKS to ZBYSIU aka Jejors Father
for sweet stitches, FOTO: JK aka Jason
 
"MALENKA PUB" and my working little girl
 
BARI vs NIUNIA
 
I was thinking: POLISH PINK FLOYD WHAT THE FUCK?! It can't be good... I WAS WRONG... The concert blew my fucking mind, damn very good tribute, NO BULL SHIT, power as fuck!! When I heard "TIME" I was tripping away, 
SO FAR AWAY
 
My little girl Sara took the poster and got all autographs from the band
 
- Do you like scary movies??
- What's the point?? They're all the same. 
Some stupid killer stalking some big-breasted 
girl who can't act who is always running up 
the stairs when she should be running 
out the front door. It's insulting. 
 
MY MILUUU...
 
LOVES SNOWBOARDING 
 
Little Silent Hill - It all started here 
TITO AND PAWEL
good, another neighbours came 
to the LAST DAY PARTY in our room...
FUCK IT WAS SO INSANE, check this:
  video
 
MOVE OUT... to better place
 
FOXY won't go anywhere. 
She loves this little room full of happiness
THANKS Krzysiek Pacura  
for help, good words, and this nice place. 
 SZPARI aka DIBO - Shit Cake secret weapon!!
Last powder FUN in this long and very good season,
SWEET JUMPS = GOOD TIMES
 
FUCK YEAH!! I found DINO-SKULL!!
 
...WILL DIE, but not now my friend...
KEEP IT DIRTY since always!!

No comments:

Post a Comment